Dla wystawców

/Dla wystawców
Dla wystawców2019-01-15T00:47:31+00:00

Jesteś producentem, dystrybutorem lub projektantem ?

Masz firmę o ugruntowanej pozycji lub dopiero debiutujesz?

Targi DOM i OGRÓD są właśnie dla Ciebie, tutaj z powodzeniem wypromujesz swoją markę, przedstawiając ofertę Zwiedzającym z okręgu Zagłębia Miedziowego, nawiążesz kontakty biznesowe i zdobędziesz nowych klientów.

Zagłębie Miedziowe (Legnicko-Głogowski Okręg Miedziowy – LGOM) jest to obszar przemysłowy w województwie dolnośląskim, złożony z 5 powiatów (głogowski, polkowicki, lubiński, legnicki, oraz miasto na prawach powiatu Legnica), zamieszkany przez ponad 500 000 mieszkańców.

LGOM jest głównym ośrodkiem przemysłu miedziowego w Polsce , a Lubin jest siedzibą KGHM Polska Miedź S.A., gdzie siedziby posiada kilkadziesiąt firm związanych z KGHM. Okręg Zagłębia Miedziowego jest również jednym z największych ośrodków eksploatacji miedzi na świecie.
Największym ośrodkiem LGOM jest miasto Legnica, a dzięki połączeniu drogą S3 z pozostałymi miastami głównymi miastami tj. Lubin i Głogów stwarza pole to dobrej współpracy i szybkiego rozwoju regionu.

Regionalne Targi Zagłębia Miedziowego  stały się jednocześnie płaszczyzną  pomocną nawiązać kontakty między lokalnymi firmami i osiągnąć inne cele biznesowe podczas dodatkowych spotkań, które są organizowane poza godzinami otwarcia Targów z naszym partnerem Zagłębie Biznes Klub.

Dzięki spotkaniom biznesowym wspomagamy współpracę między lokalnymi przedsiębiorcami, aby dodatkowo stymulować rozwój Zagłębia Miedziowego, a prawie 3000 zwiedzających podczas targów daje szansę każdemu wystawcy szybkie dotarcie do potencjalnych klientów.

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

Organizatorzy

Dzięki współpracy z naszym Partnerem Zagłębie Biznes Klub Skutecznie wspieramy rozwój firm i przedsiębiorstw budując sieć realnych kontaktów biznesowych, a także przekazując sobie rekomendacje.

Podczas Targów, organizujemy prezentację Klubu i umożliwiamy nawiązanie nowych kontaktów wśród klubowiczów z całej zachodniej Polski  ,  gotowych na współpracę na terenie Zagłębia Miedziowego.
Celem Targów B2B jest pomoc w nawiązaniu kontaktów między lokalnymi firmami i osiągnąć inne cele biznesowe podczas dodatkowych spotkań , które będą organizowane poza godzinami otwarcia Targów.
Wspomagamy współpracę między lokalnymi przedsiębiorcami, aby dodatkowo stymulować rozwój Zagłębia Miedziowego.

https://zaglebie.com/Biznes

DO UCZESTNICTWA W TARGACH ZAPRASZAMY:

DO UCZESTNICTWA W TARGACH ZAPRASZAMY:

Producentów:
Zapraszamy do uczestnictwa w Targach Wystawców – producentów: mebli, oświetlenia, armatury sanitarnej, podłóg, okładzin ściennych, dekoracji, tekstyliów oraz innych produktów związanych z wyposażeniem i wykończeniem wnętrz, poszukujących atrakcyjnego rynku zbytu, nowych przedstawicielstw i partnerów biznesowych oraz indywidualnych klientów.

Dystrybutorów i projektantów:
Zapraszamy do uczestnictwa w Targach salony sprzedaży detalicznej i usługodawców związanych z remontem, wyposażeniem i wykończeniem wnętrz poszukujących klientów oraz firm do współpracy.
Zapraszamy projektantów wnętrz, projektantów instalacji Smart Home, projektantów ogrodów i wszystkich fachowców związanych z branżą ogrodową.

Importerów i developerów:

Zapraszamy developerów i firmy z branży budowlanej do przedstawienia oferty dla potencjalnych nabywców.

 

Korzyści dla wystawców

KORZYŚCI DLA WYSTAWCY:

  • nawiązywanie kontaktów handlowych i pozyskanie bezpośrednich zapytań ofertowych,
  • przeprowadzanie wstępnych negocjacji oraz zawieranie umów sprzedaży,
  • zademonstrowanie obecności firmy na rynku i podkreślenie jej pozycji w branży,
  • przedstawienie aktualnej oferty przedsiębiorstwa,
  • zdobywanie nowych klientów,
  • prezentowanie nowych produktów oraz testowanie reakcji klientów na wyroby wprowadzane na rynek,
  • podtrzymywanie kontaktów handlowych z dotychczasowymi klientami i wzmocnienie więzi z partnerami strategicznymi,
  • nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów towarzyskich z przedstawicielami innych przedsiębiorstw, organizacji oraz urzędów,
  • wymiana i pozyskanie różnego rodzaju informacji (m.in. chęć poznania nowych trendów w przemyśle),
  • wymiana doświadczeń dotyczących funkcjonowania przedsiębiorstw w istniejących warunkach rynkowych,
  • udział w konkursach, seminariach lub innych imprezach towarzyszących przeznaczonych dla uczestników targów,
  • kształtowanie oraz wzmacnianie wizerunku firmy lub marki produktu,
  • rozpoznawanie życzeń klientów i przeprowadzanie badań rynku,
  • obserwowanie oferty i zachowań konkurentów,
  • pozyskanie zainteresowania mediów,
  • znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów,
  • zdobywanie nowych dostawców
  • zaprezentowanie produktu przez odwołanie się do wszystkich zmysłów klienta,
  • zmobilizowanie oraz zintegrowanie personelu handlowego przedsiębiorstwa,
  • poszukiwanie nowych pracowników (np. przedstawicieli handlowych).